Ansök om

Båtplats / Trailermedlem

För att vi ska kunna registrera er ansökan, följ den länken som beskriver vilken typ av medlemskap ni söker för den aktuella anmälan till Svenska Båtunionens ”Inloggning för Köanmälan”. Där gör ni er ansökan, om ni stöter på problem maila då till styrelsen@vastanforsbatklubb.se

Gå in under ”Jag har inget konto och vill registrera ett nytt”. Kom ihåg de kontouppgifter (mailadress och lösenord) ni anger detta för att ni senare ska kunna gå in på ert konto.

Därefter fyller ni i era uppgifter om er själva och er båt och spara dessa.

Efter det kommer ni inom 14 dagar att få ett returmail från Västanfors Båtklubb med en blankett som ska fyllas i med kompletterande uppgifter. Instruktion om hur man öppnar blanketten i Word eller PDF finns i mailet.

Den ifyllda blanketten kan ni sedan maila eller skicka per post tillbaka till klubben, det går även att skriva ut den och lägga i vår postlåda på anslagstavlan nere vid klubben.

Skicka gärna ett mail till styrelsen på styrelsen@vastanforsbatklubb.se så vi vet att en anmälan ligger i postlådan.

Därefter kan vi bearbeta ert önskemål om medlemskap och båtplats alternativt trailermedlemskap och ni bör ha ett svar inom 14 dagar.

Här är länkar in i BAS för ansökan om: